+30 210 9942805 hello@foodmadegood.gr

ΑΕΙΦΟΡΟ ΦΑΓΗΤΟ

Έχουμε ξεκινήσει στην Ελλάδα!

Ως συνεργάτης της Ένωσης Αειφόρων Εστιατορίων του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία έχει επεκτείνει την τη συνεργασία της με περισσότερες από 10.000 επιχειρήσεις εστίασης, έχουμε φιλόδοξα σχέδια να συνεχίσουμε αυτό το σπουδαίο έργο στην άλλη πλευρά του κόσμου, στην Ελλάδα.

Η αποστολή μας είναι να υποστηρίξουμε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη ομάδα εστιατορίων, καφέ, μπαρ, κυλικείων, εστιατορίων σε ξενοδοχεία και πανεπιστήμια και ευρύτερα επιχειρήσεων εστίασης. Συμβουλεύουμε, αξιολογούμε, αναγνωρίζουμε, υποστηρίζουμε και τους εμπνέουμε να φτάσουν σε υψηλότερα πρότυπα αειφορίας μέσω των εξής τεσσάρων βασικών τρόπων:

1) Της καθορισμένης, αναγνωρισμένης και αποδεκτής κατανόησης της αειφορίας για τις επιχειρήσεις εστίασης                                                                                              

2) Μιας τυποποιημένης και προτυποποιημένης διαδικασίας βαθμολογίας, αποδεκτής και ευρέως αναγνωρισμένης από τον κλάδο

3) Της αναγνώρισης και επιβράβευσης των καλύτερων μελών, μέσω μιας ετήσιας τελετής απονομής βραβείων

4) Της διαρκούς υποστήριξης, μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας κοινότητας

 

Η ανάγκη για ένα κοινό, προσβάσιμο πλαίσιο και οργανωμένο δίκτυο δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη, καθώς γίνεται όλο και πιο εμφανές ότι ο τρόπος παραγωγής, κατανάλωσης και διάθεσης τροφίμων βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών από τις προκλήσεις της αειφορίας που αντιμετωπίζουμε, όπως:

 Ρύπανση από πλαστικά απόβλητα – Απόβλητα τροφίμων – Αλλαγή του κλίματος – Αποψίλωση των δασών – Απώλεια βιοποικιλότητας – Λειψυδρία – Εξαναγκαστική εργασία – Παχυσαρκία – Φτώχεια – Κακομεταχείριση των ζώων

 

Εάν θέλετε να ανακαλύψετε περισσότερα σχετικά με την υποστήριξη της επιχείρησής σας και τα οφέλη συμμετοχής, στείλτε μας ένα αίτημα μέσω email στο hello@foodmadegood.gr 

 

ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ

Αυτό παρέχει στις επιχειρήσεις εστίασης ένα διαχειρίσιμο μέσο κατανόησης, αξιολόγησης και δράσης για τα θέματα που σχετίζονται με την αειφορία. Δέκα βασικοί τομείς αειφορίας χωρίζονται σε τρεις πυλώνες – Προμήθεια πρώτων υλών, Κοινωνία και Περιβάλλον, αντικατοπτρίζοντας την ανάγκη εστίασης στην προέλευση των τροφίμων και το πως σερβίρονται, καθώς και τον αντίκτυπο που έχει η όλη διαδικασία στον πλανήτη, όπως επίσης και στους ανθρώπους που τις μεγαλώνουν, τις εκτρέφουν, τις μαγειρεύουν και τις σερβίρουν.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ αειφοριασ food made good

Η «βαθμολογία» όπως είναι γνωστή, είναι το βασικό εργαλείο για την εκτίμηση του πόσο επιτυχώς αντιμετωπίζει μια επιχείρηση τους δέκα βασικούς τομείς του πλαισίου αειφορίας, καθώς και για την παρακολούθηση της προόδου της σε σχέση με εκείνης του κλάδου συνολικά. Μόλις ένα μέλος ολοκληρώσει την ηλεκτρονική αυτοαξιολόγηση, υπολογίζεται ένα ποσοστό βαθμολογίας και αυτό είναι τότε, για εκείνες τις επιχειρήσεις που επιτυγχάνουν τα απαιτούμενα όρια, ένα, δύο ή τρία αστέρια. Αυτό παρέχει στις επιχειρήσεις μια διαπίστευση, αποδεικνύοντας στους πελάτες, το προσωπικό και άλλους ενδιαφερόμενους, συμπεριλαμβανομένων των δυνητικών επενδυτών, μια αξιόπιστη αξιολόγηση της δέσμευσης και της εκτέλεσης όλων των αειφόρων δράσεων. Όσες επιχειρήσεις γίνονται Μέλη, χρειάζεται να ολοκληρώνουν την αξιολόγηση τουλάχιστον κάθε δύο χρόνια.

ΒΡΑΒΕΙΑ FOOD MADE GOOD

Κάθε χρόνο τα Food Made Good Awards αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τα άτομα και τις επιχειρήσεις, που πρωτοπορούν στην αειφόρα εστίαση. Οι κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου ενός βραβείου για καθέναν από τους δέκα βασικούς τομείς του πλαισίου αειφορίας, παρέχουν την τέλεια πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν τις επιτυχημένες πρωτοβουλίες και τις καινοτόμες ιδέες που έχουν εφαρμόσει τους προηγούμενους 12 μήνες. Οι δράσεις των φιναλίστ, προσφέρουν επίσης εμπνευσμένα παραδείγματα που μπορούν να υιοθετήσουν και άλλοι στον κλάδο.

ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Ένα πρόβλημα που είναι κοινό, αποτελεί ένα πρόβλημα που έχει σχεδόν, αν όχι τελείως, ήδη επιλυθεί. Η διαδικτυακή κοινότητα Food Made Good είναι ένας ακμάζων χώρος όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδεθούν για να αναζητήσουν λύσεις για τις προκλήσεις αειφορίας τους, να μοιραστούν επιτυχίες και να επικοινωνήσουν με παρόμοια άτομα και επιχειρήσεις που έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν τους ίδιους στόχους. Συμμετέχετε σε ομιλίες με σχετικά θέματα και ανταλάσσετε γνώμες, δράσεις και πρακτικές με άλλα μέλη, με αποτέλεσμα μια εις βάθος αλληλοϋποστήριξη και εξέλιξη.